دوره های آلمانی

زبان آلمانی یکی از زبان‌های پرکاربرد در اتحادیه اروپاست. یعنی یکی از زبان‌هایی است که در اروپا بیش از سایر زبان‌ها صحبت می‌شود و از این رو، تقاضا برای یادگیری‌ آن زیاد است. البته امکان تحصیل رایگان در دانشگاه‌های این کشور، اشتیاق و علاقه برای یادگیری زبان آلمانی را بالاتر برده است. اگر می‌خواهید این زبان پرحاشیه، سخت ولی پرکاربرد را به خوبی یاد بگیرید، پس از دوره‌های آموزش زبان آلمانی آکادمی تهران استفاده کنید تا به راحتی با بیش از 120 میلیون بومی آلمانی‌زبان در کشورهای اروپایی صحبت کنید. در کلاس‌های آکادمی تهران، پایه و اساس زبان آلمانی گفتاری آموزش داده می‌شود. در این دوره‌ها با استفاده از متن ساده و فایل صوتی، از دستور زبان مقدماتی گرفته تا واژگان مهم آموزش داده می‌شود. ما دروسی نیز داریم که به شما ساختار جملات مقدماتی به زبان آلمانی را آموزش می‌دهد، راجع به دیالوگ‌هایی برای برقراری ارتباط صحبت می‌کند و حتی واژگان و عبارات پیشرفته‌تر را هم آموزش می‌دهد تا به کمک آن‌ها بتوانید در رستوران غذا سفارش دهید یا راجع به ساعت صحبت کنید. پس همین الان برای یادگیری از طریق این دوره‌ها اقدام کنید.

کتاب زبان آلمانی Menschen

سری کتاب‌های Menschen برای علاقمندان به زبان آلمانی طراحی شده است. این کتاب زبان آلمانی را در قالب داستان‌ها و احساسات مردم به زبان‌آموزان معرفی میکند و آنها را تشویق می‌کند که زبان آلمانی را از پایه با قدرت تمام شروع کنند. هر کتاب در 24 بخش نوشته شده است. تمام موضوعات کتاب در قالب بیان داستان می باشد و محتوای کتاب شامل ، مکالمه و فایل‌های صوتی به همراه لغات با تصاویر مربوطه است. در کنار مطالب اصلی کتاب نیز، تمارین و بازی‌ها و فایل‌های ویدیویی وجود دارند که از آشنایی کامل زبان دوستان با مطالب گفته شده در متن اطمینان حاصل شود.
در انتهای هر بخش از کتاب یک تست در مهارت نوشتن انشا و مکالمه وجود دارد که به مطالب گفته شده در درس کاملا مرتبط است. چهار بخش اضافه نیز در کتاب است که مجلات و متن‌های اضافی را برای افزایش درک مطلب زبان‌آموزان فراهم میکند. این سری کتاب‌ها به همراه سی دی عرضه می‌شوند که فایل‌های تمرینی کافی را در خود در بر دارند.

مشاوره
تعیین سطح
ثبت نام
ارائه مدرک