دوره های انگلیسی نوجوانان

این دوره ویژه گروه سنی 7 تا ۱۶ می باشد و از بخش های مقدماتی و پیشرفته تشکیل شده است. تعداد جلسات هر ترم 13 جلسه آموزشی میباشد و کتاب های آموزشی مورد استفاده در این دوره ها سری کتاب های :first friends , family and friends می باشد که برای آموزش زبان انگلیسی نوجوانان طراحی شده است. لازم به ذکر است در کلیه مقاطع ,آموزش مطابق سیستم استاندارد و پرطرفدار Phonics انجام می پذیرد. در سطوح first friends کتاب اصلی (Student’s Book) , کتاب داستان (story book ) و همچنین فلش کارت فونیکس در کلاس تمرین می شود و همچنین کتاب کار یا (Work Book) نیز در منزل به عهنوان تمرین داده می شود.
در سطوح family and friends کتاب اصلی (Student’s Book) ,کتاب گرامر (grammar book) کتاب داستان(story book ) , کتاب (Reading and Writing) و همچنین فلش کارت های مربوطه در کلاس تمرین می شود و کتاب کار یا (work Book) نیز در منزل تکمیل می گردد .

علاوه بر این، فعالیت های متنوع دیگر از قبیل شعر و بازیهای انگلیسی , فیلم های کمک آموزشی در کلاس نیز کار می شود که مرتبط با محتوای کتاب اصلی می باشد و پاسخگوی کلیه نیاز های یادگیری زبان آموزان است. در کلیه این دوره ها تمرکز بر آموزش هر 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی (speaking, reading , grammar , listening ) می باشد. این مجموعه با همكاری قوی ترین اساتید زبان انگلیسی در حیطه نوجوانان بصورت حرفه ای سال های متوالی مشغول بکار میباشد . شایان ذکر است که کلیه کلاسها در طول هر ترم توسط سوپروایزر بررسی می شود تا آموزش در مسیر بهتر و موثر تری هدایت گردد.

جدول آموزشی
مشاوره
تعیین سطح
ثبت نام
ارائه مدرک