دوره های انگلیسی بزرگسالان

دوره های ترمیک و مکالمه

دوره زبان انگلیسی بزرگسالان مختص رده سنی 15 سال به بالا بوده و در قالب کتاب های American English Files برای دوره های مبتدی ومیانه (27 ترم) و دوره های تخصصی و بیشرفته سری کتابهای  View Point  و CAE و CPE  تدریس میشود. علاوه بر این در تمامی مقاطع از کتاب های  Oxford word skills و Tactics for listening  به عنوان کتاب های جانبی استفاده میشود.

جدول آموزشی

سری کتاب های American English File ویرایش دوم یکی از پرطرفدار ترین و بروزترین کتاب های آموزشی ترمیک می باشد که در بسیاری از آموزشگاه های زبان داخل و خارج از کشور برای آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان استفاده می شود. این مجموعه که توسط انتشارات Oxford به چاپ رسیده است، زبان آموزان را از سطح ابتدایی )A1( تا سطح پیشرفته )C1( آموزش می دهد. هر مجموعه شامل یک کتاب دانشآموز، کتاب کار، فایلهای صوتی، فایلهای ویدیویی و نرمافزار آموزشی است. علاوه بر اینها، کتاب کار ، فیلم کوتاه و ویدئوهای آموزشی بیشتری به صورت آنلاین نیز در اختیار زبانآموزان قرار گرفته است.

مزیت کتاب های AMERICAN ENGLISH FILE

• برنامه تحصیلی جامع برای دوره های مبتدی تا پیشرفته زبان انگلیسی
• محتوای کاملا به روز و کاربردی برای نیاز های زبان آموزان با تاکید بر مهارت های گفتاری و شنیداری
• تمرین های متنوع و کاربردی در زمینه گرامر، واژگان و تلفظ
• ویدیوهای تعاملی برای تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری از طریق مثال هایی در دنیای واقعی
• سیستم تمرین آنلاین آکسفورد (Oxford Online Practice) برای زبان آموزان، تمرین های هدفمند و انگیزشی
ارائه می دهد تا مهارت های خوانداری، نوشتاری، شنیداری و گفتاری را تقویت کنند. مدرسان نیز با سیستم آنلاین مدیریت یادگیری (Online Learning Management System) به راحتی می توانند روند پیشرفت زبان آموزان را بررسی و مدیریت نمایند.
• محتوای این کتاب ها نسبت به ویرایش نخست آن بهبود و تغییر بسیاری داشته تا موضوعات به روز تری داشته باشد و زبان آموز را آماده یادگیری نماید.
• این کتاب ها بر پایه CEFR طراحی شده است. این سیستم، سطح زبان و دانش هر زبان آموز را می داند و تمرین ها و فعالیت هایی که به زبان آموز داده می شود مبتنی بر سطح آن ها می باشند.

مشاوره
تعیین سطح
ثبت نام
ارائه مدرک