دوره های انگلیسی کودکان

دوره های فشرده زبان انگلیسی برای کودکان زیر 7 سال

دوره های فشرده کودکان حاصل سالها تحقیق و تلاش گروهی از اساتید و کارشناسان آکادمی زبان تهران می باشد. در این دوره ها تمرکز بر آموزش هر 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی ( Reading ،Speaking, Writing، Listening) و زیر مهارتهای ( Vocabulary ، Grammar ،Pronunciation ) می باشد. با توجه به سیاست های کلی آکادمی زبان تهران این دوره تاکید بسیار ویژه ای بر تقویت مهارت گفتاری ( مکالمه ) زیان آموزان و یادگیری آن همچون زبان مادری آنها دارد تا بتوانند پس از طی هر ترم به راحتی از تمامی ساختارها و کلمات نوآموخته خود در مکالمه زبان انگلیسی استفاده کنند.

یکی دیگر از اهداف اصلی آموزشی آکادمی زیان تهران ، علاقمند کردن زبان آموزان به یادگیری زبان انگلیسی در محیطی شاد و جذاب به صورت کاملا غیر مستقیم از طریق شعر و بازی می باشد . شایان ذکر است که در دپارتمان کودکان این مجموعه ، کلاسهای زبان آموزان به صورت مداوم توسط سوپروایزرهای موسسه مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا در کنار پربار و استاندارد بودن آموزش ها ، علاقمندی کودکان به زبان انگلیسی و شخصیت آموزشی آنان به خوبی در مسیر درست هدایت شود و رشد کند. کلیه اصول آموزشی آکادمی زبان تهران براساس اصول آموزشی زبان آموز محور ( learner-centered Teaching) می باشد. از دیگر ویژگی های مهم این دوره ، آماده سازی زبان آموزان برای شرکت در ازمون های بین المللی YLE می باشد . به عبارت دیگر ، زبان آموزان پس از گذراندن سطوح مربوط و طبق چارت آموزشی می توانند در این آزمون ها شرکت کنند.

جدول آموزشی

منابع آموزشی دوره فشرده کودکان و خردسالان درآکادمی زبان تهران ، کتاب های Pockets و Phonics هستند که کاملا با اهداف دوره مطابق بوده و زبان آموزان می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین بازدهی به اهداف خود برسند. این کتاب ها یکی از استانداردترین و پرطرفدارترین سری های آموزشی زبان انگلیسی برای خردسالان و کودکان 3 تا 7 سال هستند که تمامی معیارهای آموزشی لازم در آتها رعایت شده است . در کنار کتابهای مذکور از کتاب های جانبی و وسایل کمک آموزشی دیگر مانند کتاب های داستان ، فلش کارت ها و … نیز در آموزش استفاده می شود.

مشاوره
تعیین سطح
ثبت نام
ارائه مدرک